َشرکت ماشین افزار آذربایجان تامین و تولید ماشین الات cnc

بیش از یک دهه فعالیت و 120 نمونه ماشین الات cnc در خدمت صنعت و صنعتگران عزیز

َشرکت ماشین افزار آذربایجان تامین و تولید ماشین الات cnc

بیش از یک دهه فعالیت و 120 نمونه ماشین الات cnc در خدمت صنعت و صنعتگران عزیز

خدمات
از آن جا که تامین رضایت و بر قراری روابط سازنده با مشتری، هدف اصلی و تغییرناپذیر در برنامه ریزی و سیاست های کلان این شرکت می باشد، سرمایه گذاری قابل توجه که در اختیار متخصصین مجرب و دانش محور قرار گرفته است و پشتیبانی فنی کمپانی های همکار ما را در این مهم بازی می کند.

خدمات پس از فروش مناسب که شامل نصب، راه اندازی، آموزش (آموزش اپراتوری)، تامین قطعات، انجام تعمیرات و پاسخگویی به سوالات فنی می باشد را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

ماشین افزار

خدمات

از آن جا که تامین رضایت و بر قراری روابط سازنده با مشتری، هدف اصلی و تغییرناپذیر در برنامه  ریزی و سیاست های کلان این شرکت می باشد، سرمایه گذاری قابل توجه که در اختیار متخصصین مجرب و دانش محور  قرار گرفته است و پشتیبانی فنی کمپانی های همکار ما را در این مهم بازی می کند.

خدمات پس از فروش مناسب که شامل نصب، راه اندازی، آموزش (آموزش اپراتوری)، تامین قطعات، انجام تعمیرات و پاسخگویی به سوالات فنی می باشد را در اختیار مشتریان قرار دهیم.http://www.machineafzarco.com

  • ۹۷/۰۱/۲۷
  • ماشین افزار آذربایجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی